Branding
budování obchodní značky
SEO
optimalizace pro vyhledávače
SEM
marketing ve vyhledávačích
Copywriting
psaní poutavých textů
PR - Public relations
budování vztahu s veřejností
Online advertising
internetová reklama
Social networks
sociální sítě
Sales promotion
podpora prodeje
Online direct marketing
přímý online marketing
Postup, jak děláme online marketing
Osm kroků k vašemu úspěchu na internetu
1
Branding
Poradíme a pomůžeme vám se strategií budování obchodní značky vaší firmy, produktu či služby. Od výběru názvu značky, jejího loga a celé vizuální identity, přes vymyšlení sloganu, tvorbu příběhu značky a jejích hodnot, až po výběr způsobu komunikace značky a budování vztahů s klienty, aby se i z vašeho brandu stal Lovebrand, značka, kterou zákazníci milují.2
SEO, SEM
Pomocí technik a nástrojů SEO - optimalizace pro vyhledávače a SEM - marketing ve vyhledávačích váš web upravíme a optimalizujeme tak, aby byl dobře viditelný a na co nejvyšších příčkách v důležitých internetových vyhledávačích.3
Copywriting
Napíšeme, nebo vám poradí s napsáním čtivých, poutavých, důvěryhodných, přesvědčivých a zajímavých textů, které na vašem webu, v e-shopu, ve vašich reklamách, PR článcích a katalozích osloví požadovanou klientelu.4
PR - Public relations
Za pomoci technik a nástrojů PR prozkoumáme, vybudujeme a zlepšíme vaše vztahy s veřejností - klienty a přineseme vám zpětnou vazbu, na základě které přizpůsobíte své podnikání k docílení co nejlepšího úspěchu na trhu.5
Online advertising
Bannerová, textová a intextová reklama, přednostní a katalogové zápisy, PPC a CPC - platba za proklik, CPI - platba za zobrazení, jsou některé z mnoha reklamních propagací na internetu. Poradíme vám s výběrem té, která bude pro váš business nejlepší.6
Social networks
Vytvoříme vám funkční profily na sociálních sítích Facebook, Twitter, YouTube, Google+, LinkedIn, Pinterest, což vám umožní komunikovat přímo s fanoušky a odběrateli, sledovat jejich chování a získávat cennou zpětnou vazbu.7
Sales promotion
Poradíme vám, jak podpořit prodej na internetu díky motivaci zákazníků a vzájemné komunikaci. Kromě sociálních sítí je to např. online chat na webu, emailové kampaně, online výzkumy, kupony, slevy, dárky, soutěže, odměny a mnoho jiných.8